14 dagen retour
Anoniem verpakt!
Voor 23:00 besteld, morgen in huis!
Verzendkosten € 2.95,-
Klantenservice
Wij begrijpen dat er bij het bestellen van erotische producten veel vragen naar voren kunnen komen. Op deze pagina vindt u het antwoord op deze vragen. En staat het antwoord op uw vraag er onverhoopt niet bij, neem dan contact met ons op.

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Ga naar het product van uw keuze
  2. Klik op de grote oranje button 'in winkelwagen'
  3. Als u verder wilt winkelen, klikt u op 'verder winkelen'. Als u wilt betalen, klikt u op ‘ga door naar afrekenen'
  4. Vul al uw gegevens in en maak een keuze voor de betaalwijze
  5. Indien u hebt gekozen voor iDeal, dan wordt u naar de iDeal-betaalsite geleid
  6. Vervolgens kunt u de bestelling afronden

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, via mail krijgt u een bevestiging van ons.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?

Ja, dat is mogelijk. U kunt een ander postadres invullen op het moment dat u de bestelling plaatst.

 

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Momenteel hebben wij 3 verschillende betaalopties.

  1. iDeal: met iDeal kunt snel, vertrouwd en veilig onze producten online afrekenen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank.
  2. Overschrijving: u kunt via een bankoverschrijving het bedrag aan ons overmaken.
  3. Met creditcard
  4. Betaal na ontvangst: naast onze andere betrouwbare betaalmogelijkheden kunt u ook kiezen voor de betaaloptie Betaal na ontvangst. Wanneer u kiest voor deze betalingswijze wordt de betaling afgehandeld door MultiFactor. De maximale bestelwaarde mag niet hoger zijn dan € 500,00. Uw betalingstermijn bedraagt 14 dagen.

    Hoe gaat het in zijn werk?
  1. Wanneer u uw bestelling compleet heeft, kunt u in het afrekenscherm de betaalopties selecteren. Wanneer u de betaalwijze Betaal na ontvangst heeft geselecteerd wordt u verzocht om uw geboortedatum en bankrekeningnummer in te voeren. MultiFactor hanteert een strikt privacybeleid.
  2. Wanneer u uw gegevens op de juiste manier heeft ingevuld zal MultiFactor een gegevenscontrole uitvoeren op basis van de gegevens die u heeft ingevuld. Indien u akkoord bent gegaan met Betaal na ontvangst gaat u automatisch akkoord met de Consument betalingsvoorwaarden van MultiFactor.

Wanneer uw betalingsverzoek via Betaal na ontvangst is geaccepteerd wordt uw bestelling direct in behandeling genomen. U ontvangt binnen enkele dagen per e-mail een betalingsverzoek waarmee u uw bestelling kunt afrekenen.

Wanneer u kiest voor betaling via iDeal of Betalen na ontvangst, dan nemen wij uw bestelling na afronding meteen in behandeling. In het geval van betaling via overschrijving nemen wij uw bestelling in behandeling zodra wij uw betaling per bank hebben ontvangen.

 

Verzending & bezorging

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd is tussen de 1 en 2 werkdagen (dit staat altijd aangegeven bij het desbetreffende product). Mocht het onverhoopt langer duren, dan zullen wij u binnen een werkdag op de hoogte stellen. Wij versturen uw pakket met GLS of Post NL.

Betaal ik ook verzendkosten?

De verzendkosten zijn gratis bij een bestelling boven de € 75,-. Bij bestellingen onder de € 75,- brengen wij €2,95 verzendkosten in rekening.  

 

Retourneren

U heeft het recht om het product te beoordelen zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan en daardoor schade aan het product ontstaat, dan bent u zelf aansprakelijk voor de waardevermindering die daarbij ontstaat.

Let op! De volgende artikelen kunnen, indien de verpakking niet meer gesealed is, in verband met hygiëne niet geretourneerd worden (dit is tevens wettelijk zo bepaald):

  • Pruiken
  • Condooms
  • Strings
  • Catsuits
  • Panty’s en kousen
  • Alle sextoys waaronder vibrators en dildo’s
  • Glijmiddelen en crèmes

 Bovengenoemde artikelen kunnen enkel geretourneerd worden wanneer deze defect blijken te zijn.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief verzendkosten van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Na melding van retour heeft u 14 dagen de tijd om de bestelde producten te retourneren.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien rederlijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@aador.nl.  

U kunt daarvoor het modelformulier voor herroeping gebruiken

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik artikelen retourneer?

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van uw retour, terugstorten. Indien wij uw product binnen 14 dagen na ontbinding nog niet hebben ontvangen, dan kunnen wij u vragen om een verzendbewijs, voordat wij overgaan tot uitbetaling van het aankoopbedrag. 

Hoe lang is de garantietermijn?

Op alle producten bieden wij wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast bieden wij aanvullende fabrieksgaranties bij bepaalde producten. Deze staan bij het desbetreffende product. De geboden fabrieksgaranties zoals wij op onze websites vermelden, doen geen afbreuk aan de wettelijke garantieregels.

Wilt u één of meerdere artikelen retourneren? Om dit op een snelle en goede manier af te handelen hanteren wij het volgende stappenplan.

  1. Informeer onze klantenservice dat u één of meerdere artikelen wilt retourneren.
  2. U ontvangt een bevestiging van uw verzoek en krijgt van één van onze medewerkers de instructies voor het terugsturen van uw artikel(en).
  3. U kunt uw product(en) retourneren volgens de gegeven instructies.

 

Klachten

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Wij vinden het zeer vervelend als u na aankoop een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. U kunt dan een klacht indienen door een mail te sturen naar info@aador.nl

Heeft u suggesties?

Als u suggesties voor ons heeft hoe wij u beter van dienst kunnen zijn, laat het dan ons weten. U kunt dan een mail sturen naar info@aador.nl. Wij verbeteren onze dienstverlening voortdurend en stellen daarom uw reactie zeer op prijs.

Behandeling van uw klacht

Uw klacht zal binnen een termijn van 7 dagen inhoudelijk in behandeling worden genomen. 

Europese online geschillenplatform (ODR)

In geval van een klacht/geschil kunt u terecht bij het ODR via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Prijzen

Alle prijzen zijn inclusief BTW. 

 

Contactgegevens

U kunt contact ons opnemen via info@aador.nl of 023 7519814

 

Neem contact op
* Verplichte velden

Ruilen

binnen 14 dagen

Anoniem verpakt

En NIET bij de buren bezorgd!

Voor 23 uur besteld

Morgen in huis!

Verzendkosten

Verzendkosten € 2,95